Lucrarea de laborator nr. 1
Transformari de coordonate.
Elaborati un program pentru transformarea coordonatelor:
Varianta 1: Transformari de coordonate carteziene: rotatia unui set de puncte
Varianta 2: Transformari de coordonate carteziene: deplasare unui set de puncte.
Varianta 3: Transformari de coordonate carteziene: deplasarea si rotatia unui set de puncte
Varianta 4: Transformari de coordonate: trecerea unui set de puncte de la coordonate la coordonate polare
Programul va contine urmatoarele elemente:
Interfata utilizatorului
Subprograme pentru realizarea operatiilor de:
Introducere a datelor din fisier (tastatura)
Afisarea coordonatelor
Transformarea coordonatelor
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a punctelor.
Restrictii: numarul de puncte în set N < 500
Lucrarea de laborator nr. 2
Intersectii.
Elaborati un program pentru determinarea punctelor de intersectie:
Varianta 1: Pentru doua drepte.
Varianta 2: Pentru o dreapta si un segment.
Varianta 3: Pentru doua segmente
Varianta 4: Pentru un set de segmente. (se va determina segmentul, care intersecteaza un numar maxim de segmente)
Programul va contine urmatoarele elemente:
Subprogramul pentru citirea datelor (fisier, tastatura)
Subprogramul pentru calculul coeficientilor dreptei, care trece prin 2 puncte date
Subprogramul pentru determinarea si afisarea coordonatelor punctului de intersectie (daca acesta exista)
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a obiectelor cercetate.
Restrictii: numarul de segmente în set N < 500 (pentru varianta 4)
Lucrarea de laborator nr. 3
Aria poligonului simplu.
Elaborati un program pentru calculul ariei poligonului simplu:
Varianta 1: Numarul si coordonatele vârfurilor se introduc de la tastatura
Varianta 2: Numarul si coordonatele vârfurilor se introduc din fisier
Programul va contine urmatoarele elemente:
Subprogramul de introducere a datelor initiale
Subprogramul de calcul a ariei
Subprogramul de afisare rezultate:
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a poligonului
Restrictii: numarul de vârfuri ale poligonului N < 500
Lucrarea de laborator nr. 4
Înfasuratoarea convexa. Algoritmul direct
Elaborati un program pentru determinarea înfasuratoarei convexe a unui set de puncte:
Varianta 1: Algoritmul Greedy
Varianta 2: Algoritmul Graham.
Varianta 3: Algoritmul Graham, varianta Andrew
Programul va contine urmatoarele elemente:
Subprogramul de introducere a datelor initiale
Subprogramul de determinare a înfasuratorii convexe
Subprogramul de afisare rezultate:
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a înfasuratorii convexe
Restrictii: numarul de puncte în set N < 500
Lucrarea de laborator nr. 5
Cea mai apropiata pereche de puncte. Algoritmul direct
Elaborati un program pentru determinarea celei mai apropiate perechi de puncte:
Varianta 1: Algoritm direct. Datele se introduc de la tastatura. Numarul de puncte < 100
Varianta 2: Algoritm direct. Datele se introduc din fisier. Numarul de puncte < 1000
Programul va contine urmatoarele elemente:
Subprogramul de introducere a datelor initiale
Subprogramul de determinare a perechii de puncte cu distanta minima
Subprogramul de afisare rezultate:
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a înfasuratorii convexe
Lucrarea de laborator nr. 6
Apartenenta punctului la domeniu.
Elaborati un program pentru determinarea apartenentei punctului la un domeniu:
Varianta 1: Poligon convex
Varianta 2: Poligon stelat.
Varianta 3: Poligon simplu.
Programul va contine urmatoarele elemente:
Subprogramul de introducere a datelor initiale
Subprogramul de determinare a pozitiei punctului
Subprogramul de afisare rezultate.
Nota: Optional poate fi realizat modulul pentru reprezentarea grafica a poligonului si punctului.
Restrictii: numarul de vârfuri N < 500