DUzun's Web
Programare, proiecte personale, divertisment

DUzun it's ME
 
  
News
Legile lui Murphy (în informatică)
 

Sursa: http://www.link.ro/ 

Un program pentru calculator face ceea ce ii spui tu sa faca, nu ceea ce vrei tu sa faca.

La originea oricarei erori care este atribuita computerului vei gasi cel putin doua greseli umane, incluzand-o pe aceea de a da vina pe computer.

Erorile nedetectabile sunt infinite in varietate, spre deosebire de erorile detectabile care sunt limitate prin definitie.

Daca constructorii ar face constructiile in felul in care programatorii concep programe, atunci prima ciocanitoare care ar veni, ar distruge civilizatia.

Toate computerele asteapta cu aceiasi viteza.

Unul din motivele pentru care computerele pot sa faca mai multa treaba decat oamenii este faptul ca nu trebuie sa se opreasca pentru a raspunde la telefon.

Definitiile lui Murphy privind sistemele computerizate:
Hardware: Acele parti ale sistemului pe care le poti lovi cu piciorul.
Software: Acele parti ale sistemului care nu functioneaza.
Hard disk: Acea componenta a sistemului care intepeneste in momentul cel mai nepotrivit cu putinta.
Periferica: Acele componente care sunt incompatibile cu sistemul tau.
Imprimanta: Acea componenta a sistemului care se blocheaza cand nu te uiti la ea.
Cablu: Acea parte a sistemului care e prea scurta.
Backup: O operatie care niciodata nu este efectuata la timp.
Restaurare: O precedura care functioneaza perfect pana cand e nevoie de ea.
Memorie: Acea parte a sistemului computerizat care este insuficienta.
Mesaj de eroare: O solicitare de aprobare a distrugerii propriilor tale date.
Fisier: Acea parte a sistemului care nu poate fi gasita.
Procesor: Acea componenta a sistemului computerizat care este depasita tehnologic.

Un afisaj digital furnizeaza informatii gresite cu o precizie mai mare decat a fost posibil anterior.

Daca computerele devin prea puternice, le putem organiza intr-un comitet - asta o sa le termine.

Este mai usor sa adaptezi specificatia la program decat viceversa.

Nu exista limbaj in care sa fie cat de cat dificil sa se scrie un program prost.

Un computer face tot atatea greseli in doua secunde cat doi oameni care lucreaza in douazeci de ani.

Indiferent ce cauti pe internet, cel putin un site pornografic se va potrivi cu criteriile tale de cautare.

Inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala.

  </> 07.06.2010

Aici acumulez programe şi algoritmi interesanti alcătuiţi de mine (cu mici excepţii) pe parcursul studierii unor limbaje de programare.

Cea mai mare parte din ele sunt realizate în Pascal. 

Nu am scopul creării unui curs specializat sau a descrierii detaliate a anumitor limbaje, ci doar prezint informaţii utile, plus ceva exemple interesante...

 

Răsfoitorul de fișiere (File Browser):

Codul sursă al programelor este organizat în mape şi fişiere.

Paginile care conțin cod sursă de programe de regulă au un răsfoitor de fișiere în partea stangă a paginii reprezentat de un bloc cu titlul „File Browser”.

Pentru a vizualiza un program sau conţinutul unei mape, faceţi click pe numele fişierului / mapei. Dacă fişierul nu este textual, el se va descărca automat, iar dacă este textual, conținutul lui se va afișa într-un bloc pe centrul paginii.

Pentru a descărca un fişier, faceţi click pe dimensiunea (size) lui.

arr_d Limba / Language


 


Flag Counter

arr_r Login